Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Zajrzyj w to miejsce po więcej informacji o tym, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.
Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste przecież, że w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc wybrać solidną firmę SEO? Polecamy posłuchać sugestii profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.
Jak wybrać rzetelną agencję SEO? Google udostępniło o tym film
Nie można negować, iż cała branża usług SEO, a więc działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, powstała i nieprzerwanie rozkwita w zasadzie wyłącznie za dzięki Google. Pomimo obecności innych opcji, jak m.in. Yandex, Rambler lub Baidu, wciąż najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto chce być widocznym w internecie, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, gdzie konkurencja jest silna, na ogół jest to nierealne bez wsparcia speców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i przygotowało krótki film o tym, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO.
Cechy solidnej firmy SEO według Google
Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem w prosty sposób naświetla, jak poznać rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:
- dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe,
- zapewnienie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
- stała kontrola kondycji strony i okresową analizę jej statystyk,
- zdolność estymacji budżetu i czasu niezbędnego do wykonania zakładanych wdrożenia,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dokładnego audytu strony.
Pracownica firmy Google akcentuje też, iż rzetelna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, często dającą widoczne efekty najczęściej po paru miesiącach pracy.