Rodzaje i charakterystyka pozycjonowania

Na seo4.net zamówisz pozycjonowanie stron internetowych.
Znamy trzy popularne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną funkcję przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak koncert popularnego piosenkarza, Dzień Dziecka lub Zielone Świątki. Ten typ pozycjonowania będzie szczególnie skuteczny, jeśli popularna w danym okresie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześnie. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży gastronomicznej oraz turystycznej. Najczęściej trzeba zainicjować je na 8-10 tygodni przed interesującym nas wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową bądź zmienioną treść witryny.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Dalszy rodzaj pozycjonowania to solidne i sprawdzone wyjście dla posiadaczy niskich budżetów na reklamę. Dzięki należytemu doborowi fraz, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z daną branżą, ale również stawki za reklamę w Google Adwords ulegną dużej redukcji. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza również dużo niższą konkurencję. Ważne jest także to, że coraz popularniejsza jest tendencja do wprowadzania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– buty Adidas V racer czarne sklep online,
– golarka Eldom G42 srebrna,
– smartfon Samsung Galaxy A40 czerwony.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie ważne zwłaszcza dla sklepów działających w sieci. Z wykorzystaniem tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie bardzo szeroki asortyment towarów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w Google.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu najistotniejsze jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się przede wszystkim:
– miejscowość (przykładowo “zespół na wesele Kraków”)
– dzielnicę (“sklep odzieżowy Mokotów”)
– kraj (“kompozytor Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie sprawdzi się w przypadku firm lokalnych, które kierują swoją ofertę tylko do osób rezydujących na konkretnym obszarze. Ta strategia pozycjonowania jest wykorzystywana także wówczas, gdy firma ma niewielki budżet na reklamę i nie jest w stanie rywalizować na słowa kluczowe bez dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “sklep odzieżowy”, to “sklep odzieżowy Kraków”.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]